Jumaat, 7 Oktober 2011

Jewellerysmith Recruitment Programme

Assalamualaikum,
Sebenarnya masih ramai di antara kita yang masih belum tahu, selain jongkong emas dan syiling dinar, Public Gold  ada juga menjual barang kemas. Mungkin untuk anda yang baru pertama kali mengenali Public Gold ini, yang mungkin hanya mengenali 2 website sahaja iaitu www.publicgold.com.my takpun www.publicdinar.com, anda sebenarnya boleh juga menjelajah/melayari ke laman web www.publicjewellery.com.my Website tersebut adalah khas untuk barang kemas sahaja. Banyak juga contoh barang kemas yang ada dalam web itu.
Apa kelebihan barang kemas keluaran public jewellery berbanding barang kemas di kedai emas yang lain? Ok, mudah saja.. kalau anda dapat lihat di web tersebut, terdapat harga untuk kita beli dan juga harga emas untuk kita jual balik.


Untuk makluman, harga emas ini adalah mengikut harga emas pasaran antarabangsa. Harga ini juga akan berubah-ubah untuk setiap 20 minit.  Bagi kaum wanita berminat nak jadi dealer tapi ramai yang tidak berpengelaman.  Bagi yang berminat untuk menjadi dealer tak semestinya kena beli emas jongkong atau emas dinar saja, tapi nak beli emas barang kemas pun boleh juga janji cukup RM20,000.00  

Public Jewellery tengah buat promosi yang sangat hebat!! Jom kita tengok apa promosi tersbut.


Maksudnya di sini, nak jadi dealer, hanya perlu beli emas bernilai RM15,000.00 tapi dengan syarat kena semuanya barang kemas.

Ha…ini la 1 peluang, sebab mungkin ada di antara kita yang hanya ada RM15k saja….so ini la peluang terbaik untuk anda memulakan bisnes emas. Cuba fikir secara logik, nak jadi tokei emas tapi bermodal hanya sekecil RM15 ribu!!!

Dengan hanya RM15 ribu dah boleh digelar tokei emas! Haa..ini la kelebihannya..Agaknya kalau kita bukak kedai sendiri, berapa banyak barang kemas yang bernilai RM15k yang perlu kita stokkan?


Ok la..kepada mereka yang nak tau lebih lanjut pasal ni boleh tanye kat ruangan komen atau email atau call saya terus.

Sekian, Assalamualaikum..

keterangan hubungi :Wabillah 0194452267